Bra skit

Men tja!

Ska jag liksom typ skriva lite om min helg då va.

Igår fredag, tekniskt sätt i förrgår, (fast det beror ju på hur man ser det som Simon skulle säga) så var
jag, Stina, Dan, Bender, Niklas, Lollo och Rolle hos Emma på maskerad. Det var trevligt, fast ja..
Det var rätt kul lite senare på kvällen när vi körde jag har aldrig, och Dan typ outsmartade sig själv lite xD
Och Stina, erkänn att du var bakis idag :)

Idag, lördag, så vaknade jag och Dan tidigt :] Vi gick ut med Tessa och gick ner till Taberg och tillbaka.
Vi kom fram till att det är ju typ 2 km till Taberg, och då gick vi med andra ord ca 4 km, dvs nästan 5 km dvs en halv mil, dvs nästan 1 mil, och det är 2 mil till jkpg härifrån, så vi gick ju nästan in till stan med andra ord :) 8-)
Sen åkte vi till mormor och morfar och firade farsdag lite. Det gick väl bra Dan, trots att det var första gången du träffade dom? :) Dom var väl inte så värst läskiga (a).
Sen så åkte Dan hem vid 18, och då kom stina med den bussen som han tog :]
Så då lekte jag med Stajna ^_^
Vi kollade på "Tomten är far till alla barnen", den är rätt kul faktiskt xD
Efter det så låg vi i min säng och skrattade och Stina hjälpte mig fixa designen :) Tackar tackar <3

Den symbolen som är i mitten av min header ska jag tatuera är det tänkt :)
Men jag ska vänta ett tag så ska jag och Dan tatuera oss samtidigt :] yay!

Imorgon, söndag, så ska jag slappa och plugga är det tänkt.. inte så kul kanske, men det behövs det också.

Men iaf, det här blev ett riktigt långt inlägg typ ju!
Nu har jag fått skriva av mig lite, så nu ska jag sova :D

Nattinatti :)


( Hmm, jag verkar inte så seriös för en gångs skull när jag bloggar :D. Det känns lite skönt eller nått typ. I wonder why? )


Kommentarer
Postat av: Stina

Neeeej inte bakis :o Inte ens lite :P

2008-11-09 @ 11:54:41
URL: http://manoverboard.blogg.se/
Postat av: Stina

för jag drack ju så mycket skulle jag säga också

2008-11-09 @ 11:55:11
URL: http://manoverboard.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en fin dag! :)

2008-11-09 @ 12:00:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hej du! :) Kika gärna in i min blogg och lämna en liten kommentar :)

Ha en skön söndag!

2008-11-09 @ 12:40:54
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0