The years have past

I'm not the same, the years have past

Jag har tänkt på en sak... Jag tänker ju visserligen alltid på saker. Men nu har jag tänkt på hur mycket man förändras. Det är nästan lite läskigt ibland... Jag är verkligen inte samma person som jag var för tillexempel tre år sen... Vilket kanske är positivt, men ändå.
Eftersom man förändras så med åren så betyder ju det att man alltid förändras. Om några år är jag ju inte den Maja som jag är idag. Det är lite oroväckande, tänk om jag blir en psykobitch (ja, mer än jag är nu då).

Jag kom och tänka på det igår, när jag låg i min säng innan jag skulle sova. Jag har blivit en sån mes! :D
Alltså, visst.. jag har alltid varit lite mesig och så men inte på samma sätt... Då höll jag det mer inom mig. Men nu går det typ inte.. Eller jo, det är klart det går. Men jag vet inte om jag vill det egentligen.

Jag är mesig av mig!
Jag kan börja gråta för ingenting!
Jag gillar uppmärksamhet!
Jag smälter när jag får komplimanger av vissa personer!
Jag kan ligga och gosa och mysa i flera timmar i sträck!
Jag är helt enkelt en tjej! xD

Jag vet inte vad jag ville få fram av denna texten egentligen.. Ville bara skriva av mig lite.


(och ja, det är samma text som jag skrev på min bdb, men jag ville uppdatera och jag orkade inte skriva något nytt :) )


Kommentarer
Postat av: Stina

PUSSY

2008-11-20 @ 17:14:49
URL: http://manoverboard.blogg.se/
Postat av: Niklas

Har redan läst denna text ;) Men hur har du fått en så snygg Layout på din Blogg, vill oxå ha nått häftigare :P

2008-11-21 @ 19:31:30
URL: http://rosakitty.blogg.se/
Postat av: Nille

Jag skulle vara mer oroad om man inte förändrats på tre år :D

2008-11-25 @ 22:21:17
URL: http://nilleberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte på det du skrev om att du börjar gråta för ingenting, jag är precis så jag med. Fast jag brukar säga att jag bara har väldigt mycket empati för saker och ting (som när jag blir tårögd för någon film eller så). Haha (A)

2008-11-26 @ 15:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0