Får ju maj bajs <3

Som du kanske fattade så är detta inlägg riktat åt Ann-Louise :)

Jag blev lite glad faktiskt när du bad mig blogga :) hoho :)

Innan kom jag på ett nytt ord, faktit eller nått sånt, jag är så cool!

Jag sitter och lyssnar på musik, värsta nice!
Spelade även nyss jeopardy med klassen. Mitt lag fick mest poäng! :D
Dessvärre minus, men än sen? :]

Sen när jag kommer hem så SKA jag plugga! Jag MÅSTE!!! Och jag är så duktig på det alltså 8-) Jag önskar jag vore det iaf...
Funderar även på att träna senare också, det vore ju lite bra kanske...

Snart börjar jag igen, det duger la, måste erkänna att religion är rätt intressant!

Och Stina! Jag drömde om dig inatt :O Jag berättar sen 8)

På tal om sömn, så är jag trött idag -.- somnade sent och gick upp tidigt.
Blir att sova tidigt idag då.

Jag vet att allt jag skrev nu var väldigt sammanhängande :)

Men puss på rej!

I'm a happy happy girl, with a happy happy smile. Inte för att jag vet om texten går så, men ändå. Annars kom jag ju på den själv :)

Men iaf,

Take care!

Tja


Kommentarer
Postat av: Stina

Åhå! Tell me sen :) typ nu!

2008-10-21 @ 16:43:37
URL: http://manoverboard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0