Tisdag

Det var något jag skulle skriva, men jag kommer inte ihåg va det var nu...
Jag funderar på att göra en ny blogg. Vet inte var än, så får se lite.
Ska in till staden sen och klippa mig hade jag tänkt, och sedan färga mitt hår :]
Me like.

Min hand ser ut att tillhöra en emo :( Min katt hade mens igår så han gillade att bita mig i handen.
Det gjorde lite ont faktiskt.

Ligger just nu och lyssnar på Pink's senaste skiva, har inte bestämt mig än vad jag tycker...
Måste lyssna lite mer på den.

Jag känner för att slösa pengar, det är lite illa. Nog för att jag kan göra det, men ändå.
Vi får väl se hur det blir med den saken. Det är ju inte kul att slösa pengar själv :O
Då måste jag ju tvinga med mig någon, och det är ju inte så kul för den personen och vänta medans jag klipper mig.

Så... får se hur det blir med den saken.

Jag har städat mitt rum idag :D Yay, pluspoäng till Maja! :]

Just det, nu höll jag på att glömma, jag skulle ju nämna Robert i min blogg.
För jag var ju med i hans. :)
Så nöjd nu eller?

Men iaf,
Take care!
Tjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0