Do you remember Fazil's friend?

Ligger i min säng och kom på för en stund sen att jag har ju påsklov nästa vecka. Det är fint! Känns dock som min vecka är rätt fullbokad måste jag säga.
På måndag jobbar jag ju, och en dag ska jag träffa Emma, en annan dag Stina och ytterligare en dag ska jag träffa Linnea. Och på fredag ska jag till mormor och morfar och på söndag till Rikard, Victoria och Noel.

Vad som händer denna helgen är lite osäkert. Eller ikväll är det såklart hockey! Imorgon har det talats om bio men även fest. Men den dära festen känner jag typ ingen på så det lutar åt bio :] Marley & Jag. Har läst boken och jag älskade den! Den fick mig att skratta högt samtidigt som jag fällde några tårar. Det kan bero på att jag själv har hund så att jag kan föreställa mig Tessa göra vissa saker som Marley gör. :) Och att det är Owen Wilson och Jennifer Aniston som har huvudrollerna gör ju att filmen kan bli rätt bra den med eftersom jag gillar båda dom två. Det kan vara lite svårt ibland att se Jennifer som någon annan är Rachel dock. Eric Dane är även med i filmen för er som gillar honom ;)

Men nej nu räcker det! Duschen kallar!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Har du boken? Skulle gärna låna den isf. ^^

2009-04-04 @ 00:19:48
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-04 @ 00:23:55
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0