I could be your beggar but i'd rather be just as cruel.

Det är så himla skönt att sträcka upp armarna i luften och hålla ihop händerna och stäcka ut dom åt sidorna. Det käpper så skönt. Jag vet att jag är bra på att förklara :) Jag tror det är latissimus dorsi man strechar. Mycket skönt!

Nu har jag varit på väg att skriva detta inlägg typ 4 ggr, men det har kommit upp något annat så jag har struntat i det. Så det är väl på tiden att jag skriver ett inlägg nu då. Jag gick upp tidigt idag för jag tänkte att jag skulle epilera mina ben, men det gick inte så bra, så det blir att raka dom som vanligt istället. (Jag hoppas ni antecknar).
Jag har visserligen en del att göra nu på morgonen så det är la bra att jag är vaken iaf.
Jag ska :
* Duscha
* Äta
* Packa klart
* Tömma kattlådan
* Städa undan lite på mitt rum

Min buss går om tre timmar till skolan så jag får väl skynda mig då. Ska bli riktigt med helg! Har ju inte varit ledig sen helgen för två veckor sen, så jag är lite trötter måste jag erkänna.
I helgen ska jag förövrigt laga mat till Robert har jag bestämt, yay! :] Bara för det så kommer det säkert inte bli bra... Men ni som ätit min mat vet ju att jag kan, eller hur? ;)

Men! Duschen kallar.
Puss på er!

Ps. det blir nog ingen veckans babe denna veckan, så se fram emot 2 nästa vecka ;D

Kommentarer
Postat av: Elvira

Your food is goo-o-ood! Men Maja, tänk om det blir överhettning på bloggen med två heta killar under en och samma vecka? :O

2009-04-30 @ 11:25:09
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: Lollo

Majas mat är bäst!! :D

2009-04-30 @ 12:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0