Jag suger, jag vet.

Jag vet att jag skrev i tisdags att jag skulle blogga senare, men det orkade jag inte sen. Jag hade bättre saker för mig.
Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har känt mig på lite halvlustigt humör nu senaste dagarna. Inte bra!
Men det går väl över det med förhoppningsvis. Jag ska jobba nu i helgen och känner mig inte så pepp till det faktiskt, men det är fina pengar sen och det är nice.

Om några timmar så ska jag på begravning. En nära vän till familjen har gått bort. Jag tycker inte om begravningar. Jo visst det är ett fint och bra sätt att ta farväl och det är mycket bra sätt att visa sin respekt för den som har gått bort och hans/hennes familj. Men det är jobbigt. Jag har visserligen bara varit på begravning en gång tidigare men det räcker. Det är jobbigt att sitta bland massa folk som gråter, jag har väldiga problem med att se folk jag bryr mig om gråta.

Nej nu vill jag inte skriva mer. Jag avslutar med en låt som antagligen alla som läser min blogg har hört.


Kommentarer
Postat av: Elvira

Förstår precis vad du menar om begravningar. Själv har jag samma "problem". Take care kram

2009-04-24 @ 19:33:06
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0