If i were a rich girl

Jag ska gifta mig med en bankman. Jag har sett två snygga nu på kort tid. Dess värre så när jag träffade den senaste så såg jag ut som ett bombnedslag, men det mina vänner hör inte hit! :)

Varför är det för övrigt så att när man träffar någon som ser bra ut så ser man ut som skit själv? Eller iaf när man tänker att man orkar inte fixa sig för man kommer inte träffa någon i alla fall.
När jag postade det på Facebook fick jag ett svar som lät lite rimligt från Jennie

"Det gör man nog inte egentligen. Man bara jämför sig med den andra, och ser den personen väldigt bra ut så hittar man helt plötsligt en massa fel på sig själv som man inte hade lagt märke till om den andra personen varit ful ;)"

Jag kunde inte riktigt hålla med så mitt svar blev

"Haha jag vet inte :D Men alltså, jag var allt ifrån fresh idag med tanke på att jag varit sjuk och så impuls åkte jag ner till banken för att fixa en grej och självklart var han som var där mycket fin att kolla på så det kändes som jag gärna hade fixat i ordning mig en timme innan jag skulle dit ;P och så fick vi sån ögonkontakt och så ett sånt "moment" xD Eller aa, han får säkert det med alla sina kunder men ändå :) Men okej om jag hade varit fixad och så så hade jag säkert inte tyckt att han var så snygg :P"


Kan Jennies teori stämma? Eller är det så att vissa bara har en jävla otur? :)



Kommentarer
Postat av: Elvira

På Hultan såg och träffade jag många fina killar, men även fast jag inte var mejkad och inte särskilt "piffat" tänkte jag inte på det. Haha :) Men är man sjuk känner man sig ju allmänt hängig och inte ûbersexig.

2009-08-30 @ 16:27:44
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha jag kanske är lite fåfäng också då ;P För övrigt så har jag pratat med Niklas, och han kommer nog hem nästa helg tror jag och då åker han och lämnar filmerna :P Han hade varit hos dig innan han åkte, men då var ingen hemma :/ Men så fort han kommer hem lämnar han dom sa han :)

2009-08-30 @ 18:41:34
URL: http://kliink.blogg.se/
Postat av: Elvira

(sv) Yes, jag har sett filmerna. Blev lite förvånad när jag av ren rutin kollade i min brevlåda och så låg de där. Haha :)

2009-09-04 @ 11:09:41
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0