I'm back! :)

Klart som fan att jag är! Inte trodde ni väl att jag skulle försvinna för alltid? ;) Skulle inte tro det. Jag behövde bara lite tid för mig själv och tänka och ta det lugnt och ha semester! :)
Var på Rhodos med Emma förra veckan, massa mys. :) Måste erkänna att greker är rätt heta! :D Eller inte alla, men en del xD Typ som överallt förmodar jag :P Vi fick iaf några bundisar där nere, fedt nice ^^ orkar inte riktigt skriva allt men kan säga att veckan innehöll
* Skratt
* Drinkar "sex on the beach" ;D
* Åsnor
* Borttappade plånböcker
* Jannis
* Våra nya bundisar
* Smirre i 70cl
* Djurimitationer
* Läskiga italienare
* Sol och bad
* Fresh DONUTS!!!!!!
* Soft musik

Ja det får väl räcka, det var fedt nice iaf :) Undrar ni något så får ni fråga ^_^ Men jag säger även att det som hände på Rhodos stannar på Rhodos ;) inte allt, men lite :)

Har för övrigt varit sjuk sen jag kom hem, det är mindre kul måste jag säga men det är på väg att vända nu, vilket känns oerhört bra! :) Att ligga hemma i soffan med feber på 38-39 grader är mindre kul, särskilt när det går över 39 ._. Men som sagt, det är på väg över nu så det är bara att kolla framåt nu. :)

Gudars så mycket smajlisar jag skriver här idag, det har jag nog inte gjort på hur länge som helst. Det är helt otroligt!
Nej nu ska jag sluta skriva, men jag lovar att jag snart ska skriva igen. Jag funderar även på att börja med veckans manliga babe igen. Vad sägs om det? ^^

Men tills nästa gång, ta hand om er själva och varandra ;)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag får nog erkänna att jag är lite avundsjuk. Och veckans manliga babe gillar vi! :D

2009-08-27 @ 20:50:55
Postat av: U

Gött du hade roligt på din lilla semestertripp. Du förtjänade den verkligen.



Krya på dig nu!

2009-08-28 @ 04:18:29
Postat av: Maja

Lollo - det lär du ju vara ;) Haha, jag får väl lägga upp det igen då xD Även att det känns lite sådär smått patetiskt, men va fan :P



Unni - Visst gjorde jag det efter alla mina kvällar på maxi ;)

2009-08-28 @ 14:28:01
URL: http://kliink.blogg.se/
Postat av: Elvira

Vad härligt med semester. Det skulle jag behöva efter denna sommar... Hehe ^^ Får ta det sen när jag fixat stadigt jobb.

Var själv sjuk förra veckan, sux. Hoppas du blir bättre snart!

2009-08-28 @ 16:28:25
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0