Min älskade vän <3

Jag satt och läste min älskade vän Stinas blogg och jag tyckte att hon behövde lite uppmuntran.

Stina, jag älskar dig. Även om inte du tycker att du är bra så tycker jag att du är bäst. Du finns där om man behöver det. Du lyssnar om man vill lätta på hjärtat och man kan lita på dig. Jag är evigt tacksam över att få ha dig som vän. Vi har delat på skratt och tårar och det känns bra att man har en vän som dig som man kan dela sånt med. Jag saknar de kvällarna vi kunde ligga i sängen och bara skratta åt absolut ingenting. Det känns bra att jag har en vän som har samma dåliga humor som jag har. Jag försöker komma på mitt bästa minne med dig, men det är svårt. Det finns en del att välja på om man säger så... Alla är bra på sina sätt. Uno och saft-tisdagarna, när jag och Emma sov över hos dig, flumm på bussen hem, när jag var ledsen och du tröstade mig som bara du kan, tågresan till Falkenberg och ja mycket mer. Du är en riktig kompis! :) Och jag är väldigt glad för din skull nu när du är så kär och allt :) Det förtjänar du verkligen! <3 Och jag vet att du kommer lyckas bra i livet och jag hoppas att jag alltid får vara din vän. <3



Kommentarer
Postat av: Stina

Du är för söt<3 Älskar dig du är den bästa kompisen man kan tänka sig<3 Vi är soulmates du och jag :) <3

2009-12-08 @ 19:23:59
Postat av: Linnea : )

söt unge <3<3 hoho ,

aaa, de borde vara lika lyckligt lottade de båda <3 tack för att du finns gullan , pusspuss

2009-12-21 @ 20:07:31
URL: http://linneamatildaphilipsson.webblogg.se/
Postat av: Stina

Tycker du uppdaterar lite dåligt ;)

2010-01-03 @ 14:56:54
Postat av: Linnea : )

<3<3 ,

synd imon gumms . saknar dig !

2010-01-04 @ 15:16:07
URL: http://linneamatildaphilipsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0