Alla <3-dag

Där var jag lite fyndig.
Idag är det alla hjärtansdag, en dag som är påhittad för att endel människor ska tjäna pengar!
Visst jag tycker det kan vara väldigt gulligt om man gör något mysigt, men det behöver inte gå till överdrift.
Men nog om det här.

Bowlade ju som sagt igår, och jag sög. Det gick åt helvete, så jag är inte bra på någonting helt enkelt :)
Jag är en big time loser ^^ Men men så är det, det finns folk som gillar mig ändå, så jag tror jag klarar mig!

Ikväll bär det av till Bankeryd på fest hos Bender som fyller 22 imorgon. Känner mig opepp, så jag kanske kommer spendera mestan dels av min kväll på att smsa (a)

Och nu ska jag ner och äta frukost!

tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0