Fredag

Idag har varit en sån seg dag! Lektionen idag var fett ovärd från min sida. Gjorde ingenting! Jag hade tänkt att Jakob skulle ge mig bilden på så jag kunde illustrera den, men icke! Han hittade den inte, så han skulle maila den.

Jag var ju tvungen att spendera lite pengar med, var ju trots allt lön i onsdag! Så jag köpte en bh och två par trosor. Sweet!

Nu ska jag prova dom så dom verkligen passar :] Men det borde dom!

Mår lite illa och har huvudvärk just nu. Inte bra! Så tyvärr Stina, det blir nog en hemmakväll för min del! :o

Kommentarer
Postat av: Elvira

Vad hände under lektionen? Fick ni nåt nytt arbete eller? Meh, ofta han inte hittar bilden. B-a-j-s!

Och du, vilken land var det vi hade på samhällsuppgiften? Och vad det första frågan/punkten jag skulle besvara? Har inte "hunnit" sitta med den än. Mått piss sen i fredags. :/ Men mår bättre nu. ^^ Så jag tänkte ta tag i det, he-he.. (A)

2009-03-01 @ 21:37:37
URL: http://lightscameraaction.blogg.se/
Postat av: Stina

Bitch.

Uppdatera oftare dååå T___T

2009-03-01 @ 21:38:13
URL: http://manoverboard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0