No it isn't

Nehe om man skulle ta och fixa gardinerna någon gång.
Jag är seg idag, inte bra. Det gillar vi inte. Ligger i sängen nu och kollar på Tessa som ligger med huvudet i luften och håller på att somna,  så ögonen går igen fast huvudet ligger inte ner. Så det var som när jag var liten och vi åkte till Falkenberg och jag somnade, och mina älskade bröder retade mig för att jag somnade, men det är klart jag inte gjorde det! "Jag vilade bara ögonen". Så nu vet ni det!


Men nu blev jag lite snurrig! Jag satt och kollade ut genom fönstret och på blommorna i fönstret samtidigt som jag vickade på mina glasögon så jag insåg att jag ser rätt kasst... och när man gör så för mycket så blir det jobbigt eller nått, jag vet inte riktigt vad jag skriver nu.

Det har tagit lite drygt en halvtimme att skriva allt det här, oj oj oj! Så det får räcka nu!
Gardinerna väntar.

tja

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha. Du är bakis :)

2009-02-15 @ 16:29:40
URL: http://manoverboard.blogg.se/
Postat av: Niklas

Haha ja det ska inte vara lätt. Lycka till med Tha Gardins :D

2009-02-16 @ 00:24:25
URL: http://rosakitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0