Sicket fölk!

Nyligen hemkommen från maxi.
Visste ni förresten att jag tydligen får betalt för att vara otrevlig? :)
Det fick jag höra iaf.
Helt ärligt blir så trött på människor!
Varför ska dom få behandla folk som jobbar som dom inte vore värda ett skit?
Är så himla trött på att kunden alltid ska ha rätt! Dom borde vara mer tacksamma över att det finns folk som faktiskt jobbar med att plocka upp deras varor så dom har något att handla. Och när ska kunderna lära sig att personalen inte är på alla avdelningar, utan att det är uppdelat så vissa är på kolonial och andra på special osv? Bah! som Robert skulle säga! ;)

Jobbar även imorgon, börjar 6 så ska snart sova hade jag tänkt, får hoppas att jag kan somna då med. Klockan ställs på 04.25, yaay :) Vet inte riktigt när jag slutar dock. Satsar på 12 ^^

Och så mina vänner så har jag bloggat ännu en gång!

Until next time, take care of yourself and each other!

Måste även lägga till att jag tycker om min morfar :]

Kommentarer
Postat av: roevbert

OOOH ett nytt blogginlägg! Detta måste firas ;)

Du ska nog vara glad att folk gnäller på dig, de är en bra förberedelse inför arbetslivet sen har man ju som sagt något att snacka om sen på raster eller när man kommer hem, alltid skönt o snacka lite skit om folk ;)

2009-02-10 @ 17:36:11
URL: http://roevbert.wblogg.se/
Postat av: Elvira

(svar) Ja, att "bara" ha en text på några går jättebra. Det var även det jag hade i tankarna när jag fick denna idé. Själv har jag inte några direkta bilder som är helt 100 %-igt klara, utan håller fortfarande på att kläcka idéer.

Men jag skulle uppskatta om du kunde hänga med mig på en fotorunda nån dag, behöver en modell. Eller, modell och modell.. Kanske inte just endast en bild på dig, men mer som lite "hjälpmedel" för vissa av bilderna. När jag ex. vill ha en människa med. Haha ;) Förstod du nåt av det där? ^-^

2009-02-11 @ 00:15:16
URL: http://lightscameraaction.blogg.se/
Postat av: Elvira

(svar) Goodie! :) Vet du föresten om vi ska vara klara med allt när vi kommer tillbaka? Tänkte om vi har tid att sticka ut och fota när skolan börjar.

2009-02-11 @ 12:05:46
URL: http://lightscameraaction.blogg.se/
Postat av: Stina

Du borde slått henne på käften!

2009-02-11 @ 14:16:21
Postat av: Elvira

(svar) Ja.. Aja! Vi kommer nog inte ha några problem att kombinera båda. :) Annars får vi sticka ut efter skolan, eller någon ledig dag. Men det kan vi ju snacka närmare om nästa vecka.

2009-02-12 @ 13:29:35
URL: http://lightscameraaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0