Vi kommer att dö samtidigt du och jag.

jag vet att jag är kass på att blogga, du behöver inte påpeka det.

Jag vaknade väldigt tidigt idag, eller aa fick ett sms vid typ halv nio tror jag det var. Och då kunde jag inte somna om :)
Så Jag gick ut lite med Tessa och nu sitter jag här. Ska väl duscha och äta strax är det väl tänkt.
Börjar 12.30, det är fint! :)
Har mediaproduktion b tror jag? Så bra koll har jag! :) Jag vet iaf att jag har sovmorgon måndag, torsdag och fredag ;) Det är också fint! :)

Jag är på bra humor idag känner jag! ^^ Får hoppas det håller i sig! Ska fira Niklas ikväll :) Han fyllde ju hela 20 år igår! ;)
Det gör ju jag med snart 8-) Bara 1 år och 5 månader kvar typ :)

Så vad händer på lördag då? Kanske leka med Stina? ;) Det var ju en hel vecka sen vi träffades :O Helvete vad besviken jag blev i onsdag! :(

Nu kom jag att tänka på Ann-Louise! Jag lyssnar på Beatles - I wanna hold your hand. Anledningen till att jag tänker på henne då är inte menat på något kärleksfulltvis! Nej utan för att hon retade mig när jag lyssnade på den en gång.
Nu vet ni det med! Jag hoppas ni antecknar!

Förövrigt är resan i sommar inställd! Jag och Stina sticker till US and A och kollar på blink ist :) Skiiitbra!

Nej nu kallar duschen!
Ha det fint!
Tja tja!

Video killed the radio star!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Faaaan ... jag som trodde att du skulle skriva något gulligt om mig där , men nehe.. :/

2009-02-20 @ 10:21:25
Postat av: Maja

Hihi :) Du ska få en present av mig sen! :o

2009-02-20 @ 11:21:49
URL: http://kliink.blogg.se/
Postat av: Elvira

Härligt med USA! :)

2009-02-20 @ 12:19:12
URL: http://lightscameraaction.blogg.se/
Postat av: Stina

JAAAAAAAA LEKA MED MIG IMORGON!! :) <3

2009-02-21 @ 02:20:00
URL: http://manoverboard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0