What's my age again?

Men hallå eller!
Nu är mitt lov inne på sin näst sista dag, sen på måndag är det tillbaka till skolan som gäller!
Det är rätt fint. Om jag har förstått det rätt så börjar jag 12.30 med psykologi A. Sen efter det klockan halv fyra så ska jag åka ner till maxi och jobba som vanligt. Så nu vet ni det med!

Jag börjar undra lite hur gammal jag är... jag vill byta gardiner, och köpa blommor och sånt. Det känns inte riktigt som mig O.o fyller jag 19 eller 39? Nah nu överdrev jag väl lite då. Men ändå, aja..
Jag funderar även på att köpa ett överkast till min säng, men sen kom jag på att jag typ ALDRIG bäddar sängen, så på sätt och vis känns det onödigt ;)

Igår när jag pratade med Robert så frågade han vad jag var riktigt bra på... och jag kom inte på något! Jag är nog inte riktigt bra på något... Jag är väl sådär halvbra på rätt många grejer då, men inte riktigt bra på något. Det är nästan lite deprimerande... Det måste jag ändra på!
Men nu kom jag på att jag är faktiskt duktig på bowling (a) Eller så har jag bara haft tur de senaste gångern jag har bowlat.. Det återstår att se imon, då jag, Stina och Emma ska bowla. Yay! Senare kanske vi ska äta mat, det vill Stina iaf ;) Så vi får väl kanske köra på det.

Jag måste köpa något jag kan ha på mina hyllor! De är så tomt! Men jag vet inte vad jag vill ha :( Det är illa... Ge mig tips tack!


Har fått förfrågan om jag vill jobba varannan lördag 6-12 på maxi.. Vill jag det? Ge mig fördelar och nackdelar med det.

Men nu räcker det!

Tja tja

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker du kan köpa ett sängöverkast, så kan du ju börja bädda sängen :) Jag var sugen på pizza för nån dag sen.. xD puss :)

2009-02-12 @ 14:27:10
Postat av: Roevbert

fylla 19 eller 39? Ska du inte fylla 15 först? :D

Fördelar med att jobba varannan lördag? mjaa...du får mer pengar? nackdelar...det blir jobbiga resvägar eftersom du kommer flytta hit? Puss!

2009-02-12 @ 14:58:19
URL: http://roevbert.wblogg.se/
Postat av: Anonym

Robert kan ju bara hålla käften. Maja ska inte flytta till fucking Stockholm/Södertälje. Och tänkte han på åldersskillnaden när han skrev att du skulle fylla 15? Nej jag tror inte det.

Värst vad jag är anti :) Förlåt Maja.

2009-02-12 @ 22:56:28
Postat av: Elvira

Jag vet vad du kan ha på dina hyllor.. filmer! Haha (A)

2009-02-12 @ 23:53:56
URL: http://lightscameraaction.blogg.se/
Postat av: Roevbert

lugn nu lilla Stina, du kommer ju få träffa henne några dagar om året ;)

2009-02-13 @ 11:54:32
URL: http://roevbert.wblogg.se/
Postat av: Stina

Håll käften din jävla fitta jag ska döda dig :)

2009-02-13 @ 13:38:58
Postat av: Anonym

*skoja*

2009-02-13 @ 13:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0