2009

Jag kan börja med att skriva typ gott nytt år och så då. Så då var det klart. :)
Var på en fest i ikhp-stugan. Det var la okej, men ja det var ju vissa skumma människor. :)
Kunde kanske varit roligare någon annanstans typ i stockholm eller något, vad vet jag ;)

Erkänn att min bakgrund är het! Det är ju min gullisnuffs <3 :)
Jah Allska Daj Stajna (: <3 Hihi

Jag har egentligen ingen fanatsi till att blogga... men jag var ju tvungen för att viss person nämner inga namn men syftar på Robert tycker att jag är sämre än honom på att blogga.. vilket iofs stämmer rätt bra. :)

Kan ju även påpeka att jag börjar tröttna på att det jämt och ständigt är kallt i mitt rum. Nog för att det är över -10 grader ute.. och mitt element funkar inte, inte för att klaga, men det är lite kallt faktiskt.. Och visst jag älskar att sova i kallt rum, men nu är mina händer vääääldigt kalla.. Det är illa, och ja alltså min pappa är elektriker så han skulle kunna fixa det. Men det blir aldrig av. Jag har ett minne av att mitt element aldrig funkat som det ska, och det satte vi in innan pappa flyttade så säg att det varit sönder i typ 8 år :) Det är grejer det.
Och ja, jag gnäller.. men som sagt, det är min grej! Mitt partytrick :)

Kan ju nämna att jag var på bio innan med Frank och Jerry. Vi såg Twilight. Den var väldigt bra, absolut värd att se!
Jag gillade sättet dom filmade på, många bra vinklar som gjorde det mer effektfullt! Sånt gillar vi. :)
Blev även lite kär i Edward... inte för att han var snygg, men för att han var charmig! Och lite mysterisk och så ^^

Nehe nu ska jag nog krypa ner och hålla lite om min håriga nattgäst! Ni kan aaaaaaaaldrig gissa vem (a).
Hon börjar på T och slutar på essa. :)
Men ja, take care!

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Stina

Sen när kallar du mig för gullisnuffs? 8-)

jag vet en till som har kalla händer... ;)

2009-01-02 @ 00:57:43
URL: http://manoverboard.blogg.se/
Postat av: Maja

Sen nu :] Fint va? :D

hahahaha håll käften xD

2009-01-02 @ 00:58:50
URL: http://kliink.blogg.se/
Postat av: Nille

Är det bara robert som får smygreklam? ^^

2009-01-08 @ 11:42:13
URL: http://nilleberg.blogg.se/
Postat av: Elvira

Ja, visst är han mer charmig än snygg? Plus att hans hår såg riktigt härligt ut, sånt där som man bara vill sitta och pilla med.

Wow, har vi gått fyra år bakåt i tiden nu? Sicken "fjortis" jag lät som.

2009-01-12 @ 15:08:01
URL: http://edele.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0