Stormarknaden

Ska bli den nya realityserien! Den ska utspela sig på Maxi i jönköping. Vi har allt som behövs, triangeldraman och massa andra intriger. Våld och kärlek! Kan det bli bättre?
Det var jag och Mellberg som kom på det, vi kom även på att det värsta av allt är att folk antagligen skulle kolla på det.
Vi kom på den idén när Henke tyckte att jag verkade så puttinutti i telefon när jag skulle säga hej då till Robert, dvs att jag sa "puss". Jag kanske såg kärleksfull ut :) Jag vet inte. Men han tyckte det, och att jag borde vara så mot dom andra där med.
och bara för det när jag sötte ihop med honom nere på golvet så sa jag PUSS och lät nästan lite arg :) Men iaf, och så hörde Mellberg det och kollade väldigt konstigt på oss, så Henke sa att jag och han var förälskade och Mellberg kollade väldigt konstigt på mig, så jag svarade väldigt fort, nej det är vi verkligen inte! och då svara han
"det var tur, för det är nämligen så att jag vill ha Henke för mig själv."
Då kläcker Henke att detta var som ett triangeldrama! Han ville ha mig, jag ville ha Mellberg och Mellberg ville ha Henke.
Jag hoppas för allas skull att det verkligen inte stämmer!
Och på den vägen var det.


Jag jobbade rätt mycket med Christian med, jag vet inte hur många gånger han kallade mig störd, konstigt, sjuk eller dylikt :( Väldigt många gånger iaf :( Men det var rätt kul att jobba med honom, båda har så kass humor! Det är fint äre.

Och så pratade jag en hel del med Linnea ^^ Trevligt! :)
Hon tyckte vi skulle träffas och äta lasange någon dag, så det kanske vi får göra då ;P
ska kanske in till jkpg och fika med henne sen också. Trevligt trevligt! :)

Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska eventuellt vara hundvakt iaf. Men vi får väl se!


Tja tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0