Jag är snygg i mina skor, snygg i min nya hatt.

Jag glömde vattna blommorna... Men dom lever fortfarande ;D Och nej det är inga kaktusar.

Nu är min första vecka på maxi avklarad. Fedt nice ;) Eller, jag skulle hoppa in några timmar imon åt Malin så då jobbar jag 9-14 dvs 5 timmar och eftersom det är 100% ob så är det som jag jobbar 10 timmar. Det är riktigt nice! :)
Jag har även lyckats få ledigt vecka 29. Så då blire en hel vecka mys med älsklingen <3 Jag fyller även år på tisdagen den veckan så glöm inte att säga grattis!

Jag vill för övrigt köpa en hatt eller keps eller någon huvudbonad. Jag vet inte riktigt varför, jag bara vill det :]

Häromdagen kom det fram en kund till mig med ett paket typ bacon eller något liknande och så säger hon "Jag hittade det  här där borta.. Å så hittade jag något mer..." och så visade det sig att det var en död spyfluga på paketet. Och så sa hon till mig "Ta bort den!". Det var bara att vända på det så åkte den bort, men jag menar hur löjligt är det inte att gå fram till någon i personalen att säga åt den att ta bort den? Aja, jag tog bort den och gav tillbaka paketet till tanten och så säger hon "Jag går och ta ett annat paket istället..." Varför kunde hon inte gjort det från första början? Jag blir så trött på folk :P

Nästa vecka jobbar jag mest kvällar plus helgen, så det blir ganska soft vecka. Eller aa helgen är ganska seg eftersom man jobbar 9-19.30 både lördag och söndag. Men så är jag ju som sagt ledig vecka 29 :)

Nej nu ska jag göra något nyttigt! Typ äta glass <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha , man slutar aldrig att förvånas över de små tanterna...... men det värsta är när man står där i butiken och har dem framför sig o de klagar.. shit, smalbensspark över de va :P haha

2009-07-24 @ 18:28:32
Postat av: Maja

Haha eller hur ^^

2009-07-26 @ 10:21:43
URL: http://kliink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0