Nu börjas det.

Nu när jag tänkte på vad jag skulle blogga så kom jag på att jag inte minns när jag vattnade mina blommor senast. Kan det varit när Robert var här senast? Så helgen innan studenten? Nää... eller? Jag ska nog vattna dom sen i alla fall.

Innan märkte jag att jag har fått en ny leverfläck. Den sitter på mitt vänstra långfingers knoge. Den är pyttliten och söt. (:  Jag hoppas verkligen att ni antecknar sånt här viktigt.

Jag har kommit på att jag är lite kär i min digitala fotoram som jag fick av Offe och Fanny i studentpresent. Puss på den och puss på dom! :*
Dom åker för övrigt iväg på måndag, de ska tågluffa i Europa denna sommaren, eller aa i 3-4 veckor. Det vill jag med göra någon gång. Så det får jag se till att göra. En annan sak jag vill göra i mitt liv är att åka till Australien. Och skriva en bok.
Jag har liksom en liten plan om hur mitt drömliv skulle se ut. Frågan är om man ska skriva det här eller om man kanske skrämmer iväg lite folk då. ;)

Menmen, jag har börjar jobba nu. Inte kul men det är bara att le och se glad ut. Jag vill ju ha pengarna. Det är bara det att maxi är verkligen inte något ställe jag hade hade föreställt mig att jag skulle jobba på. Det är verkligen inte jag. Jag känner mig så falsk när jag är nere och hjälper kunderna och är så där riktigt trevlig och "sympatiskrattar" åt deras tråkiga skämt .:) Förlåt men det är så det är.

Och hallå, mina brudar! Vi måste göra något kul denna sommaren. Vi åker iväg någonstans och bara är och har jävligt roligt!

Och just det! Jag har köpt en ny mobil :) Eller jag fick pengarna tillbaka från Elgiganten när jag lämnade in min telefon för tredje gången och så la jag till lite pengar, eller aa pappa gjorde det så fick jag det som en för tidig födelsedagspresent. Så nu har jag en Sony Ericsson W595. Än så länge är jag nöjd ;)

Och jag ska väl inte sluta blogga för då har inte Jakob någon koll på mig. Och det vore ju hemskt! :)
Det blev ett rätt långt inlägg, så det är bäst att sluta nu. Nu ska jag vattna blommorna!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Ahhhhh! Skönt! Jag vet ju att jag sitter därhemma på någon vägg och har uppsikt men det räcker ju inte!

2009-07-03 @ 22:40:52
Postat av: Maja

Haha du sitter instängd i min garderob :)

2009-07-04 @ 12:01:31
URL: http://kliink.blogg.se/
Postat av: Jakob

Jag har för mig du har nämnt det...

Känns inte det lite skumt att se min nuna varteviga gång du öppnar där? Jag har för mig att jag ser lite Ernst-Hugo/Johan Glans aktig ut på det kortet...

2009-07-05 @ 21:01:28
Postat av: Maja

Jag brukar inte kolla så mycket på det faktiskt... Men när jag gör det så skrattar jag lite för mig själv och tänker att det är lite fel att ha kort på en lärare i gaderoben... Haha njaa någon Ernst Hugo/Johan Glans Look-alike är du väl inte, du är så söt så :D

2009-07-09 @ 10:53:45
URL: http://kliink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0