Torsdag

är det idag. Och när det är torsdag brukar jag i vanliga fall känna mig lite lättad för då är det bara fredag kvar och sen helg men inte idag inte. Jag har inte haft "helg" sen helgen för två veckor sen. Bara haft en dag ledigt i taget. Och denna helgen är det som sagt jobb hela helgen. Det är lite tråkigt men så är det ju. Jag ska inte klaga för jag är i alla fall ledig nästa vecka! :)

Igår när jag jobbade så skar jag mig lite i handen på en kartong och det gör ont idag :( Det känns som det täcker hela handen vilket det självklart inte gör. Det är inte ens 1 cm långt :]

Detta får bli ett kort inlägg, jag orkar inte mer just nu. Klockan 16 - 20 infinner jag mig på Maxi.

Haha jag drömde för övrigt om maxi häromnatten. Det var två stycken som blev mördade i affären och så skulle det bli en tredje. Och det var inte så många i personalen som jobbade just då, men jag gjorde det iaf. Dom andra i personalen gick och gömde sig inne på lagret och så bland annat. I alla fall så var jag kvar ute i butiken och gömde mig för två personer som jag tror var inblandade i morden. Sen efter en stund så kom Janitor från Scrubs (har jag kollat för mycket på det?) och han sa att han var chef över korvstället inne på maxi. Vilket jag inte trodde på för jag trodde att han var inblandad i morden han med. Aa iaf, jag orkar inte förklara mer, det är bara skumt.

Men iaf, vi höres och störes!


Kommentarer
Postat av: Emma

Aaaw majsen hand=( blåser hih du kanske börjar få en arbetsskada;)

2009-07-10 @ 17:14:11
Postat av: Maja

Haha eller hur! Jag tror jag ska sjukskriva mig snart...

2009-07-10 @ 22:51:38
URL: http://kliink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0