Bästa på länge!

Bästa helgen på länge. Jag behöver väl inte säga så mycket mer. Puss på helgen :* och puss på dig :*

Jag tycker att jag visade min kärlek på ett mycket bra sätt i lördags ;) och som du sa när jag sa det med O'learys "Du måste verkligen tycka om mig!" Ja, det är klart jag gör! :)

Jag har dessutom kommit på nästa veckas manliga babe, sweet! Det är lite överraskande faktiskt. Men jag såg honom på Mtv movie award 2009, och nej jag satt inte och kollade men han kom upp när jag zappade bland kanalerna :)

Menmen jag slutar med en bra låt. Nu ska jag nog ner och sätta på en film.

Ha det fint!

Tjatja!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Nu blir jag allt nyfiken. Mihi ^^ Och jag funderar starkt på att apa efter dig och göra min egen "veckans babe"-grej. Men det är bara för att jag tycker du är så cool. :)

2009-06-07 @ 21:33:37
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: roevbert

det var en jättehärlig helg :) Kul dessutom att få träffa dom omkring dig så man får lite perspektiv på saker och ting. Du har verkligen bra folk runtomkring dig och det gör mig glad :) Hoppas vi ses snart igen babe <3

2009-06-07 @ 22:42:46
URL: http://roevbert.wblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0