Det var la roligt!

Tja tja.
I fredags tog jag studenten, bäst dygnet på jag vet inte hur länge. Det blir svårslaget.
Var i Göteborg igår, det var trevligt. Jag och Emma blev bundisar med en snubbe i en affär, han skulle flytta till Jönköping sa han. Jag och Emma vann 2 kg choklad var och var sitt gosedjur. Emma en groda som fick heta Maja och jag en tiger som fick heta Robban. ;)

I helgen ska jag upp till Snyggbert och fira midsommar med hans family, spännande! ;) Det blir nog bra du.

Jag har tänkt lite och jag funderar på att sluta blogga. Vet inte riktigt varför, men det känns lite så. Så att ni vet!


Kommentarer
Postat av: Stina

JAHA! Men fedt nice med 2kg choklad! :O Emma kommer bli tjuckisen nr 1 sen när hon har käkat upp allt, om hon inte redan har gjort det ;)

PUSS!

2009-06-16 @ 19:22:23
URL: http://manoverboard.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det är väl onödigt att sluta blogga? :(

2009-06-16 @ 21:23:15
Postat av: Emma

Vadå tjockisen nr 1:'(:O

2009-06-18 @ 12:15:29
Postat av: Jakob

Då kan ju inte jag hålla koll på dig längre... :(

2009-06-28 @ 16:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0