Måndag

Då var det måndag igen. Denna helgen har varit rätt lugn, var på ikea med Rikard och Victoria i fredags efter jag varit hos mamma. Var även med Stina en sväng på kvällen. Trevligt! Vi satt i soffan och skrattade hur mycket som helst åt något jag inte kommer ihåg va det var. Eller vi skrattade åt precis allt tror jag. Vi var på hugget ;) Det är så skönt med Stina, vi kan ligga i min säng eller i soffan eller vart som och bara skratta. Det gillar jag ;)

I lördags så var jag ute hos Elvo (Elviras officiella smeknamn!) som sagt. Det var nice :) Grillning, trevligt sällskap, film och skratt. Mycket mer än så kan man inte begära :) Älskade Niklas alla frågor, haha :) Maten blev asbra, jag är mästergrillaren herself!

Igår var det morsdag så jag och mina bröder var hos mamma en sväng. Efter det åkte jag och Offe till mormor och åt middag, det var fint.

Vi har även gjort om badrummet i helgen till mamma i morsdagpresent. Eller aa, Offe har gjort det mesta medans jag och Rikard handlade och så. Det blir med bra! Nackdelen har dock varit att vi inte har kunnat duscha. Så vi har fått duscha hos mormor.
Idag tänkte jag dock försöka duscha hemma, det får inte komma vatten på väggarna så det kommer bli lite av en utmaning. :)

Men men nu ska jag ta mig an utmaningen!
Take care! Tjarrå

Kommentarer
Postat av: Elvira

Ja, vi är ju ett steg närmare den där cateringfirman jag hade som idé. Dig som kock har vi ju iaf. ;)

2009-06-01 @ 18:01:22
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0