Märker ni hur fort det går?

Sitter just nu med färg i håret. Jag hade tänkt att jag inte skulle färga det mer över sommaren och så för jag ville ha min bruna hårfärg.. Men nu är det ju så att jag inte vill gå med  feting utväxten imon :) Så jag har mörkbrun färg i, men det blir förmodligen svart som vanligt.

Det känns som om jag har jättemycket att göra, men jag har ingen koll.. Inte nice ;) Meen det löser sig!

Jag köpte fin klänning igår, fedt nice :)
Och på måndag bär det av till Göteborg med flickorna minus Stina plus Roland. Också nice! Det är tänkt Liseberg och eventuellt lite på stan. Sweet!

och jag har för övrigt inte fattat riktigt att det är imon jag slutar skolan 4-evvah!!!!! :)

Nej nu ska jag skölja mitt hår. Tjatja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0