Please don't stop the music

Igår fick jag hem min Twilight skiva. Jag gillar CDONs snabba leveranser! *tummen upp*
 Så den har jag lyssnat på några gånger denna dag, den är nice! :) Jag har inte riktigt bestämt mig för vilken som är min favorit, de flesta låtarna är bra så mja.. Det varierar nog vilket humör man är på.
Jag känner mig lite som ett Twilight-freak.. Men det är okej, jag gillart ;)



Imorgon lämnas datorerna in. Det är det enda jag ska göra i skolan imon, och idag var jag ledig och i måndags likaså. På fredag ska jag inte heller till skolan, känns ju nästa som vi har slutat alla redan ;)
Jag längtar för övrigt till fredag och helgen då det väntas finbesök :) Sweet!

Nej nu blir det promenad!
Tjarrå!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Är det inget på fredag? Eller ska du bara inte gå? ;) Tänkte själv samma sak. Haha :)

Äh, är också en Twilight-freak. Tur att jag är omringad med sådana också. ;) Måste också köpa plattan, bara för att liksom. Haha ^^ cdon var lite sega för ett par år sedan, men nu har de definitivt bättrat sig!

2009-06-03 @ 21:42:55
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: Maja

Hähä, jag vet inte om det är något, men även om det är så ska jag nog inte gå ;) Haha, men man blir ju lite som man umgås med ju ;D

2009-06-03 @ 23:42:02
URL: http://kliink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0