För att Stina kallar mig bitch...

Så ska jag skriva ett inlägg. Jag skulle ju kunna skriva om min helg? Den har varit så händelserik!

I fredags så var jag bara hemma med min mor och kollade på tv typ, lite mys så där. Mycket händelserikt!

I lördags så följde jag med min mor till staden och kollade på min brors innebandymatch. Dom förlorade, men det var en bra match och Rikard var duktig, kul att kolla på iaf. Sen kände jag mig inte så bra, så jag bestämde mig för att stanna hemma från Bäckmans fest, för tagga för på fredag istället! På väg hem från staden så passade vi på att köpa med oss mat hem. Det blev nudlar med kyckling, det är fint äre! Senare var jag hemma och kollade på melodifestivalen, inte så roligt faktiskt.

I söndags/igår så var jag i skogen och fikade med Stina och Tessa, det var mys. Vi köpte massa grejer, sen att vi inte gjorde åt ens hälften hör väl kanske inte hit. Vi köpte äckliga muffins som det såg ut som någon hade lagt en sats i. Dom var skitäckliga verkligen! Men Tessa det lilla äcklet åt upp dom när vi hade slängt iväg dom. Hon lyckades även få i sig ett muffinspapper. Dumma hund. Sen gick vi hem. Det var väldigt halt och Stina skulle självklart gå på isen! Men det gjorde inte jag, kalla mig feg, men det gör ont att ramla på is och det vore fett ovärt  görat.

Men men nu fick jag order om att gå upp så det ska jag väl göra.
Ska inte till skolan idag, känner att jag inte mår så bra, och tänker att jag ska spara på krafterna tills ikväll då jag ska jobba.

Tja tja!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Synd att du inte mår bra, men du måste ju vara med när vi ska filma + redigera. ^^ Vi måste filma några till scener, plus att jag tror att vi måste ta om när du frågar mig frågor i "fikascenen". Hellre att vi har scener som blir över än att vi har för lite.

2009-03-02 @ 12:48:53
URL: http://lightscameraaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0