Gotta be down because I want it all.

Ligger just nu i min säng och funderar lite.
Var på högskolan igår och lyssnade på lärare och elever där. När jag satt och lyssnade på två tjejer som gick på JIBS så tänkte jag på (förutom låten jizz in my pants) att jag önskar att jag var duktitg på matte, för det var många linjer där som man var tvungen att ha minst matte b på. Så jag känner även om jag inte borde känna så att det är helt onödigt för mig att söka någon sån linje för jag klarar inte av matten. Och det var ju inte bara på jibs man behövde matte b, det var på ganska många. Efter vi varit på alla föreläsningar så var det väl meningen att man skulle känna sig lite klokare på vad man ville göra. Om jag skulle hålla med om att jag gjorde det så skulle jag ljuga. Jag blev inte ett dyft klokare må jag säga.







Jag tror inte jag vill plugga något sånt dära, jag vill göra något så jag kan hjälpa människor. Visst, man hjälper väl människor om man designar olika varningsskyltar, men det är ju inte riktigt så jag vill hjälpa folk.
Eller jag blev kanske lite klokare, jag kände mer att jag nog vill bli brandman. Och skratta hur mycket ni vill, men så är det. Har ju känt det sen förra året på sommarskolan, så det är nästan ett år. Anledningen till att jag kom på det var för att jag och Simon pratade om vad vi skulle göra efter skolan och varför vi ska läsa matte b. Han sa då att han inte kommer ha användning för det för han ska bli brandman. Det var då jag kom på att det skulle vara lite coolt! Så aa på den vägen är det.

Nej nu hinner jag inte mer, duschen kallar!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Maja, the brandman. Whoppa!

2009-03-19 @ 10:11:58
URL: http://lightscameraaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0