It hurts!

I lördags så köpte ja gen epilator. Ni vet en sån som fåfängda flickor har till benen istället för att raka. En sån som drar upp hårstråna ut benen. Mmmmm vad skönt! :) Så jag tänkte att jag skulle berätta om hur det gick till när jag skulle använda den! Det kan bli underhållande! :)

Jag satte mig i min säng och plockade upp den fina rosa (!) epilatorn. Min första besvikelse var att man var tvungen att ha i en adapter (kan det heta så?) när man använde den, jag hoppades ju på att man laddade den och sen använde den.
Sen så läste jag igen instruktionerna lite, inte allt såklart, orkar inte läsa allt. Det har jag inte tid med. Så jag startade den.
Det var då jag började undra vad jag hade gett mig in på. Ljudet som den gav ifrån sig fick mig att ångra att jag överhuvudtaget tänkt tanken att köpa den! Jag satt och klagade över msn till Robert på att den lät så läskigt och att jag var mesig och så. Men sen gick han bort en sväng, och då kände jag att nej fan nu får jag skärpa mig! Ska jag klara av att tatuera mig så måste jag ju klara av att epilera mina ben! Så jag tog den mot mina ben. Jag var så nära att jag kände lite hur ont det gjorde. Den fick tag i ett hårstrå! Fasen vad ont det gjorde, jag ryckte till så ont gjorde det! Jag tog bort den med en gång och gned med handen på benet och tyckte synd om mig själv. Sen tänkte jag på hur kul det måste se ut när jag sitter på golvet i mitt rum i linne och trosor och får panik bara jag startar epilatorn. För helvete Maja! Du kan göra detta! Jag gjorde ytterligare ett försök, resultatet blev som det förra... Försökte ännu en gång, resultatet blev detsamma. Och så höll jag väl på i typ 3 minuter. Sen så bara gjorde jag det! Jag tog den och förde den kanske 3 cm på mitt ben. Duktigt Maja! :) Det gjorde ont, men inte så ont egentligen, det satt nog rätt mycket i skallen att det gjorde så ont. Eller alltså det gjorde ju väldigt ont men det var inte så farligt som jag trodde.
För att jag skulle klara av resten av benen så kom jag på att det är ju faktiskt ljudet som får mig att tveka typ, så lösningen på det var att höja volymen! Jag kom även på att om jag sjöng med i låtarna så tänkte jag ju inte lika mycket på vad jag gjorde. Så ja där satt jag, och sjöng och epilerade benen :) Tur att ingen var hemma, då hade dom väl trott att jag var konstigare än vad jag egentligen är! Men ja, efter typ en timme så var båda benen klara! Efter det så kändes mina ben väldigt varma och som om dom pulserade! :) Härligt!

Ja det var väl det som hände. Nu vet ni det!  :)

Tja tja!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Svar ja :) Och han "Love is my drug"-snubben, John ME.

2009-03-06 @ 14:05:46
URL: http://lightscameraaction.blogg.se/
Postat av: Stina

HAHA jag vill testa :D :D

2009-03-06 @ 23:59:22
URL: http://manoverboard.blogg.se/
Postat av: Elvira

Hade inte du ett nytt inlägg på g? ;)

2009-03-12 @ 01:24:56
URL: http://lightscameraaction.blogg.se/
Postat av: rebecca

Åh, tack så mycket!

2009-03-12 @ 10:44:22
URL: http://snoppattack.blogg.se/
Postat av: eelinjohanssson

ha en superbra dag :)

2009-03-12 @ 12:45:26
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0