JBs stationära datorer gör mig lite citronig.

Jag hoppas ni förstod vad jag menade med min rubrik.
Igår tänkte jag att jag skulle skriva om min dåliga dag, men jag orkade inte packa upp min dator så det blev inte av.ät bajs. Det sista där med bajset var Elvira som skrev.
Men jag ska inte gnälla om det nu, jag orkar inte. :)
Idag är iaf en bättre dag på så vis att det inte strular för mig. Men har samhällskunskap och det suger. Och det blir inte bättre av att jag tycker och tänker så, men jag kan inte hjälpa det. Jag tycker även det är dåligt att vi inte har haft någon lärare de två senaste gångerna och ska redovisa nästa vecka och idag har vi redovisning om det vi håller på med. Lite sent enligt mig. Men men vad ska man göra åt saken.
Det är nog torr luft i vårat klassrum, visserligen är det askass luft här men ändå. Mina linser blir torra och det är lite jobbigt.

Jag har kommit på att om vi nu då inte ska fira Stina på lördag, så ska jag gå på bio! Heeelt själv :D Mobbat, men det är lugnt. Det vore väl roligt.


Nu ska jag även skriva om lilla Kajsa. Hon kom till mig (enbart för att äta upp mitt godis. Vilket som är okej med tanke på att det inte så var så gott) och så läste hon min rubrik. Jag frågade om hon fattade, men det gjorde hon inte. Jag sa då "Vad är en citron?" och får till svar "gul?"... suck... "Jahaaa! Sur!" Smart Kajsa ;)

Men nu ska jag förbereda mig mentalt för hennes underbara stämma!


Tja tja!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag fattade din rubrik :o Bara trögisar som inte gör det (a) :)

2009-03-04 @ 16:40:17
URL: http://manoverboard.blogg.se/
Postat av: Maja

Menar det!

2009-03-04 @ 17:22:01
URL: http://kliink.blogg.se/
Postat av: Elvira

Mina linser blir också jättelätt torra när jag är i skolan. Liite irriterande. Hehe :)



Och jag har mogen humor. ^^ Men.. man blir som man umgås. ;D Hö-hö

2009-03-04 @ 19:09:50
URL: http://lightscameraaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0