That's what you get when you let your heart win.

Jag är glad! :) Och det gillar vi. :)

Psykologi snart och sen jobba. Det känns helt okej, det beror nog på att jag är glad! :D



Fanny är magsjuk så min bror är hemma från jobbet idag för han mådde illa igår. Jag hoppas fan inte att jag blir sjuk! Jag hatar magsjuka! Jag mår lite illa jag med, men den är antaligen bara inbillning eftersom jag vet att hon är sjuk. Så jag ska inte bli sjuk! Håll tummarna för mig hörrni! :)

Tänkte nog lägga upp en bild från helgen sen.. :]
Jag ska tänka lite på det, känna lite på det så att säga. :)


Men nu ska jag fixa mitt hår, sen ska jag åka till skolan.

Tja! Tja!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag håller båda mina tummar för dig...magsjuka kan vara de värsta som finns:( Buuuhh..Hoppas offe blir bra iaf... Ha en bra dag.Kram Noel o Victoria

2009-03-16 @ 11:25:32
URL: http://viickiig.blogg.se/minvardagmednoel
Postat av: Stina

Om din jävla blogg har smittat mig så ska jag slå dig :(

:)

2009-03-16 @ 20:45:57
URL: http://manoverboard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0