Torsdag

Jag vet att jag har varit en jävel på att blogga senaste veckan alltså! Pluspoäng till moi!
Jag har inte haft någon inspiration in the nation. Men jag kan väl skriva lite kort om veckan.

Måndag:
hmm... hände inte så mycket, jobbade kvällen men sen vart det inte mycket mer den dagen. Pratade lite med Henke, sommarjobbet fixat. Sweet!


Tisdag:
Det hade kommit snö! Inte kul någonstans! Särskilt inte med tanke på att vi var ute och filmade till vårat anslag. Det kommer nog blir bra, det vi har redigerat nu är bra iaf! :) Så på förmiddagen var vi hos Dalida och filmade sen åkte vi till skolan och käkade sen stack vi till Dalvik. Lärde mig även den dagen att jag och Mikael är dom mest omogna i klassen. Men det är okej :)


Ondag:
Vi redigerade eller aa Robin är det ju som redigerar mest medan vi andra säger våra synpunkter och så. Var även på en typ föreläsning uppe på loftet om högskolan, hur man söker och om meritpoäng osv. Det kändes som om dom var något år för sena med det där. Och den ena snubben hade så tråkig röst! Efter ett tag så bestämde sig jag och Kajsa att  vi skulle gå därifrån så vi smög diskret därifrån. När vi kom till dörren så hörde vi ett duns typ och vi vände oss om och då kom Markus och dom efter oss, inte lika diskret eftersom han typ snubblade på en stol eller nått. Smidigt!
Sen på eftermiddagen hade vi samhällskunskap, usch! Jag och Elvira redovisade om Kosovo, det gick väl sådär. Det blir väl G iaf och det får duga.
Sen på kvällen vart det hockey, trodde i början att det inte skulle gå vägen för Hv men ack så fel jag hade! Dom vann med 1-6 blev det va? Härligt!

Torsdag:
Studiedag idag, och självklart vaknade jag vid fem för att det var så jävla kallt! Jag var till och med tvungen att sätta på mig ett par mjukisbyxor för jag kunde verkligen inte somna om så kallt var det.
Nu ska jag äta frulle och sen gå med Tessa en sväng tror jag.

Fredag - Söndag:
Södertälje!



Kommentarer
Postat av: Stina

tack för att du nämner mig! :(

2009-03-29 @ 00:11:01
URL: http://manoverboard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0