upp upp och iväg!

Snart ska jag upp. Det är så typiskt när man har sovmorgon och den underbara katten kommer in i rummet och väcker en. Jag fattar inte varför, men han ska alltid välta ner mina saker på golvet. Och det är inte att han gör det av misstag, nej nej! Han sitter/står och puttar på dom med tassen tills dom åker ner på golvet. Och när han gör det typ vid halv sju på morgonen så är inte humöret det bästa! :) Eller när han sen någon timme senare kommer och går balansgång på sängkanten vid mitt huvud och råkar halka ner lite så han kommer på min kudde... inte så kul det heller. Men när han ställer sig och luktar på mina ögon eller näsa eller något så hans morrhår kittlar i hela ansiktet tar nog priset.
Men nu har jag klagat färdigt för just nu. Nu ska jag in i duschen och sen ner och äta frukost och sedan till min älskade skola! Historia idag, kan ju hoppas på att Noor är där, för då blir det lite roligare iaf !

Men iaf, take care!

Tja tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0