Dags att slänga en av mina blommor

Ja det är väl dags att slänga mina rosor. Dom börjar vissna, men dom har trots allt klarat sig länge. Intressant va? ;)

Jag drömde en mardröm inatt.. det är inte ofta jag gör det. Men i natt så.
Jag var utomlands och så skulle jag gå och kolla på något en bit bort från vart jag bodde. och så när jag nästan kommit fram dit så mötte jag en obehaglig man som började prata med mig och fråga vilken mobiltelefon jag hade. Jag ignorerade honom bara och sen så typ vände jag igen för det var inte mycket att kolla på det jag gick för att kolla. Och så började han gå efter mig och prata med mig, men jag gick fortare och sa något med att han skulle sluta gå efter mig. Men han sa att han inte gjorde det (fast han klart och tydligt gjorde det). Och så frågade han var jag bodde, men jag svarade inte nu heller. Och så skickade jag ett sms till Robert där jag skrev något i stil med "Jag ringer dig snart, jag är förföljd!". Varför jag inte ringde med en gång har jag faktiskt ingen aning om. :)  Iaf, så försökte jag gå kringelikrokvägar så han skulle tappa bort mig, men icke! Han var tätt bakom mig hela tiden. Jag tänkte att jag skulle ta en genväg, så jag gick in på en väg, men som man säger genvägar är senvägar. Den vägen ledde ingenstans och jag förstod då att jag skulle ha svängt av på nästa gata. Och medans jag stod där och i princip väntade på att han skulle dyka upp bakom kurvan så försökte jag ringa till Robert, men det gick inte. Jag stod som förstelnad. Då vaknade jag. Det var skönt : ]

Ni kanske inte fattade så mycket, men de var rätt otäckt måste jag säga.

Och sen på tal om ingenting så kände jag att jag ville lägga upp Blink 182 - Dammit.


Kommentarer
Postat av: Roevbert

Jag satt och sökte lite på nätet om denna sorts drömmar och kom fram till det här: Förföljesedrömmar är något folk av emokulturen ofta får och dom kommer inte försvinna förrän emopersonen själv i fråga kommer börja bete sig normalt igen.



Källa: http://vet.hut.nu/?id=7

2009-05-18 @ 15:13:40
URL: http://roevbert.wblogg.se
Postat av: Maja

http://vet.hut.nu/?id=12

2009-05-18 @ 23:01:02
URL: http://kliink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0