Det här är ingen vanlig dag för det är min brors födelsedag

Så jag får börja inlägget med att säga grattis till min käre bror som fyller 21. Du är bra. Jag skulle inte vilja byta dig mot någon annan bror. Jag hoppas du blir nöjd med din present.. Men det lär du ju bli ;) Så idag så ska vi fira honom och efter det ska jag förmodligen vara med Stina.

Igår köpte jag min studentklänning. Det är riktigt fin! Och det ser ut som jag får megaboobs i den. (Y) Bild kommer kanske senare eller så får ni vänta tills jag tar studenten. :)

Och snart ska jag till skolan, det känns inte så kul just nu, är inte sugen alls! Men det är snart slut så det är bara att stå ut. :)

Nej nu orkar jag inte mer! Ytterligare ett helt ovärt inlägg ;) Men så är det!

Avslutar med en bild på min bror ! 



Och en på både han och mig med då



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Skulle skriva grattis igår, men det ville inte gå fram. Så jag hälsar grattis i efterskott idag. :) host kommentera host hihi :D

2009-05-09 @ 18:01:02
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: Daniel

Gratta fine bror!

2009-05-12 @ 13:05:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0