"kommentera min blogg sen!"

Det har Elvira sagt hur många gånger som helst idag känns det som. JAG SKA!! ;)

Just nu sitter jag och lyssnar på Ted Gärdestad. Jag vet inte riktigt varför, jag fick bara lust att göra det.

Jag sitter här och gör typ ingenting, jag ska nog fråga min far om inte han vill betala mina linser, för jag börjar få lite ont om pengar minsann. Jag vet dock inte vad dom har gått åt på. Det är nog mest bussresorna, men ändå :P Jaja det löser sig, det gör det alltid.

Nej nu ska jag nog in på a6 och kolla lite, om jag inte finner det jag söker så ska jag åka ner till blomsterlandet är det tänkt. Men ja vi höres och störes! Tjarrå


Väldigt värt inlägg!

Kommentarer
Postat av: Victoria

tycker jag du ska fråga mikael..gör han nog säkert!!:D

Du ser,,dags för den dära robert att spendera lite pengar på bussresor till jönnet istället:D

2009-05-05 @ 15:35:14
URL: http://viickiig.blogg.se/minvardagmednoel
Postat av: Elvira

Bit mig. Hårt. I örat. :D Love you (A)

2009-05-05 @ 19:15:31
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0