Nämen

Hoho jag hittade en grej som jag har skrivit i en annan blogg som jag tänkte posta här med. Jag borde definitivt börja skriva ner alla saker som jag tänker på. Det är verkligen allt mellan himmel och jord. Som det där med florsocker i sånna "knarkpåsar" + flygplatser, resten kan ni lista ut själva antar jag. Har redan skrivit om det en gång i bloggen förut, men det var nog innan jag tog bort alla inlägg. Men här är iaf det jag hittade nyss :)

Jag tänkte på det innan att om du vill lifta någonstans,

så liftar du ju hellre med en Securitasbil än med en vanlig personbil.

Eller, jag hade gjort det i alla fall. För jag tänker att det är säkrare.

Men man vet ju faktiskt inte om det är det. För föraren i Securitasbilen kan ju vara

tillexempel pedofil, mördare, psykopat eller en fetknopp.

Och ja, de kan ju göra det värstaste du kan tänka dig.


Och tänk då om du hade liftat med en personbil istället,

då kunde föraren vara en polis.

Och man åker ju hellre med en polis än med en mördare, psykopat eller pedofil.


Och självklart kan personbilsföraren också vara något av det.

Så det spelar ju ingen roll vad du liftar med. Så jag ska ge er ett tips...

Lifta inte med någon du inte känner.


Fast, ni behöver ju inte lifta med någon med tanke på att det är

väldigt ofta att offret för mord och annat känner sin mördare.

Så ska du åka någonstans, åk själv.


Men då kan du ju krocka, och då kan du ju dö.
 Så du kan ju stanna inne på ditt rum resten av ditt liv.


Eller så kan du ju helt enkelt ut och leva livet och ta de risker det finns där ute.

Jag menar, du ska ju för fan dö någon gång..

Djupt va? :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Du är så himla smart! :)

2009-05-20 @ 23:35:51
Postat av: Maja

Jag vet, ibland är jag så smart att jag tror att någon annan har tänkt åt mig :)

2009-05-21 @ 09:50:04
URL: http://kliink.blogg.se/
Postat av: roevbert

ja ujjj så djupt ^^

2009-05-21 @ 12:15:23
URL: http://roevbert.wblogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha en fetknoppxD

2009-05-21 @ 21:12:17
Postat av: Elvira

Är det nån som kommer ihåg lösenet till den bloggen? :P Tycker även att vi borde göra nån kul och snygg design, så att den känns lite roligare att uppdatera. ^^

2009-05-23 @ 16:59:15
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: Elvira

Men den låten är ju bra. :) Tycker jag i alla fall. Iofs så älskar jag den mesta musiken som Krunegård har att göra med. Haha. ^^ Justdet. Men vad är lösenet till mailen? Haha. xD Kommer du på kanske du kan skriva på msn. Vore som sagt lite kul att ha den bloggen, typ att alla kunde skriva när de hade lust. Lite som en loggbok så man vet vad alla gör även fast skolan är slut.



Lång kommentar. Sorry. Hihi :)

2009-05-23 @ 19:55:58
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0