Jahaja

Nu ska jag väl försöka mig på ett blogginlägg. Jag vet att det var väldigt länge sen sist, men jag har inte haft någon ork att skriva. Vet inte varför, har bara blivit så.
Vad har hänt den senaste månaden då?
Hmm.. jadu, inte så jättemycket. Det gamla vanliga, maxi på dagarna sen är man dötrött på kvällarna och det har hänt att jag har somnat 19.00 och 19.30. Igår somnade jag lite senare dvs strax efter nio.
Var dessutom väldigt arg i natt, jag drömde massa grejer och jag var så arg att jag skrek och slog på saker i drömmen, och när jag vaknade i morse märkte jag dessutom att jag lyckas riva mig i sömnen. Inte så bra.

Det är jobbigt när man inte vet vad man vill eller vad andra människor vill. Och om man inte är säker på sin sak kanske man ska skita i alltihopa. För om det är något som verkligen ska vara så vet man det. Då är man supersäker på sin sak. Eller?

Jag vill även passa på att tillägna min käre vän Linnea några ord.
Tack för att du finns Linnea! Tack för att du förgyller vardagen. Tack för att du finns där. Tack för att du stödjer mig när jag behöver det. Tack för du får mig att skratta. Tack för att du är du. Tack för att du förstår. Tack för att du får en att orka med maxi. Tack för dina fina ord. Tack för du får mig att känna mig bra. Tack för att du får mig att inse saker som jag kanske inte inser riktigt själv ordentligt. Tack för att du är min vän. <3
Mycket kärlek till dig min fina älskade vän <3





Nej nu får det räcka, ha det fint tills nästa gång jag skriver!




Kommentarer
Postat av: L i n n e a : )

föll nästan på en tår nu gumman <3 vet inte hur jag ska kunna övervinna alla de fär fina orden.. obeskrivligt <3 , du är en toppen tjej och du vet att jag alltid finns här , alltid <3 . tack själv för att du förgyller mina dagar på maxi.. du gör varje dag roligare.. och får mig alltid att le en extra gång.. Du är den bästa gumman , en riktig vän och jag är enormt tacksam över det <3 , love you sis !!! PUSS O KRAM

2009-11-19 @ 13:14:43
URL: http://linneamatildaphilipsson.webblogg.se/
Postat av: L i n n e a : )

gumman . blev varm i hela kroppen.. du är den finaste vännen man kan be om <3<3 puss

2009-11-19 @ 21:32:12
URL: http://linneamatildaphilipsson.webblogg.se/
Postat av: Elvira

(sv) Vad kul att du gillade den och att den föll dig i smaken. Mig å andra sidan... Den första delen av filmen gillade jag - då det mestadels är Jake och varulvar - men sen när Edward "kommer tillbaka"... Det blev lite väl "puttinuttigt" och "I can't live without you" för att jag skulle ta det på allvar, och slutet?! Blev lite lack över att de hoppade så pass mycket. Visuellt var den dock en fröjd för ögonen - och då talar jag inte bara om Jake. ;)

2009-11-22 @ 21:32:29
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0