Inlägg #100

Det här är mitt hundrade inlägg! Det firas med en tårta! En mycket god tror jag minsann. Jag har gjort den själv med hjälp av Emma och Ann-Louise :) Tack till er.

Jag blev sugen på att baka tårta bara för att Linnea höll på att prata om att hon ska baka tårta till sin födelsedag som infaller imorgon. Grattis till henne :) <3

Bild på tårtan kommer senare. Även då kanske receptet, om ni är snälla :) Det är mycket mycket mycket avancerat! Men eftersom man är bäst så kan man ju det.

Ska även lägga in veckans manliga babe men det gör jag nog imorgon för inte ska man spendera en lördagkväll framför datorn när man har fin främmande och framför allt tårta! :)

Så tja på er gullefjun!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Om det är choklad i tårtan kan jag gilla't. Annars är jag inte så värst förtjust i tårta. Måste vara nån gen jag saknar.

2009-09-06 @ 11:54:08
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: Linnea

taaaack darling ; ) SÖT DU ÄR !! <3<3 hoppas din tårta blev lika goood som min : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0